سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























بچه مسلمون

وااای سلام ... سلام سلام ... سلام به همه اون هایی که دلم براشون یه ذره شده ... سلام به اونایی که دوسشون دارم ... سلام به همه شمایی که وبلاگ ما رو قابل به خوندن میدونین ... خدیجه جون خوبی؟ ... گلسا جونم چطوره؟ ... الی جون تو چی؟ ... بهناز نازم چی؟ ... سمیرا تو چی کار میکنی با بیمارستان تربت؟ ... ریحانه بالاخره ثبت نام کردی؟؟ ... بچه ها بچه ها ...  وقتی از کنار کوچه خوابگاه رد میشم باورم نمیشه دیگه شماها توش نیستید ... انگار دلم نمیخواد باور کنه ... انگار مطمئنه یه روز همگی دوباره تو خوابگاه جمع میشیم مثل قبل ... امان از دلتنگی ...
منم از اواخر ماه قبل در منطقه کوهستانی کیاسر که تا چند روز پیش هم برف میبارید خدمت شریف طرح پزشکی رو میگذرونم ... شکر خدا راضی ام ... ولی رفت امد خیلی خسته کننده میشه گاهی ...تا برسم حدود یک ساعت ونیم طول میکشه باید نزدیک شش و نیم حرکت کنم .اونجا یه پانسیون دادن البته که شوفاژهاش هر از چندگاهی از کار میفته و برقش هم به دلیل اتصالی فیوزش روزی چندبار میپره بالا مالا ها ... البته از فردا میخوام بمونم .. کمتر رفت امد کنم
اونجا با اجازه شما پزشک خانوداه هستم ... همه روزه به جز روزهای تعطیل ... ماهی چند شب هم کشیک
تو کشیکاش همه جور مریض میاد ... رنال کولیلک ... درد قفسه سینه ... عفونی ... ارتریت ... سردرد ... سرگیجه ... هیستریک ... عفونت ادراری ... تروما ...
روزهای اول استرس داشتم خودمونیم ها ... الان بهتر ترم ...
چهار شنبه سوری کشیکم ... سوم و دهم و یازدهم عید هم کشیکم ... اگه خدا بخواد چهارم تا نهم میریم جنوب ...
ولی اینطوری نمیتونم برم خونه ... خیلی دلم تنگ شده ... من مامانم رو میخوام ... ( عجب دکتری!!!)

مماظب خودتون باشید سلما نخولید هی بیاید دکتل ... ههه

دوستای نازنینم رو از راه دور و از صمیم قلب و با دلی سرشار از عشق و با چشمانی پر از اشک و گلویی پر از بغض میبوسم و بدرقه روزهای خوب و دعا های خوب میکنم ... هر جا هستید خوب و خوش و سلامت باشید ... دوستون دارم ...

مثل همیشه امتماس دعا


نوشته شده در چهارشنبه 90/12/17ساعت 8:0 عصر توسط دکتر نگو بلا بگو نظرات ( ) |


Design By : Pichak