سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























بچه مسلمون

سلام میکنم به همه کسانی که خیلی وقته منتظر هستن تا پزشک دهکده به روز بشه ... راستش نمیدونم چرا اینقدر از فضای مجازی دوری میکنم . هر بار که از کشیک برمیگردم تصمیم میگیرم به روز کنم ولی وقتی میرم خونه اینقدر درگیر کارهای نکرده میشم که یادم میره چه قراری با خودم گذاشتم ...
امسال اینقدر امروز فردا کردم که برای آزمون تخصصی طب سنتی آماده نشدم ... اونطور که من تو سایت وزارت بهداشت دیدم منابع آزمون بر عکس سال گذشته که تغییرات زیادی کرده بود امسال تغییر خاصی نکرده ... باید مرد و مردونه ! با خودم قرار بذارم که برای آبان سال بعد حتما آماده باشم ان شاءالله ...
امروز میخوام از تجربه  شخصی خودم در مورد طب سنتی براتون بگم ... در مورد سرماخوردگی که تو این روزهای پاییزی اکثر شما هنوز ماه مهر jتموم نشده تجربه ش کردید
هفته پیش سه روز پشت هم کیاسر کشیک بودم ... یه کم علایم سرماخوردگی مثل خارش گلو و گرفتگی مختصر بینی و عطسه قبل از رفتن به کشیک داشتم ... برای شب خانم عظیمی ( پرستارمون ) زحمت کشیده بود ماکارونی درست کرده ... ولی متاسفانه از قبل از شام علایم آبریزش بینی شدید شد ... گرفتگی دو طرفه بینی به همراه صدای تو دماغی و ضعف بر من غالب شد به طوری که اصلا مزه ماکارونی رو نتونستم بفهمم ... خانم عظیمی پیشنهاد کرد کدو سبز بخور بدم ... دوتا کدو برداشت قطعه قطعه کرد انداخت توی قابلمه آب تا بجوشه و بخارش در بیاد ... به مدت ده دقیقه این بخور رو انجام دادم ... 80-90% علایمم بهبود پیدا کرد ... پیش خودم گفتم حتما چون زیر بخور هستم اینطوریه ... شاید بعد از بخور باز بگیره ... ولی بعدش هم علایمم بهتر شد ... و فردای اون روز هم کم کم اثری از سرماخوردگی باقی نموند ... کدو سبز برای من مثل آبی بود رو آتیش و این بود معجزه کدو سبز ... یکی از دوستان هم سرماخوردگی داشت ... تلفنی از من راهکار خواست من هم همین رو بهش گفتم ... امروز که توی کیاسر کشیک هستم بهم گفت من و دو سه تا از فامیلامون همین کار رو کردیم گلو و گوش و بینی مون که گرفته بود باز شد ...شما هم اگه مبتلا هستید امتحان کنید ... بعد نتیجه ش ور برامون بفرستید ...

پ . ن : همیشه برام جای سوال بوده که چرا اکثر آدم ها فکر میکنن از بقیه آدم ها طلب کار هستن و بقیه رو به راه درست سفارش میکنن در صورتی که خودشون رو از یاد بردن

امتماس دعا عزیزان

هممتتان استوار


نوشته شده در یکشنبه 91/7/16ساعت 12:50 عصر توسط دکتر نگو بلا بگو نظرات ( ) |


Design By : Pichak